منو
دکوراسیون منزل, سرویس چوب

جاکفشی و انواع آن

جاکفشی و انواع آن

جاکفشی و انواع آن | کاربرد جاکفشی ، راهنمای خرید جاکفشی ، با آنیل مارکت همراه باشید

از آن‌جایی که کابینت در آشپزخانه باعث زیبایی و نظم دهی می‌شود، جاکفشی شیک و مناسب هم باعث زیبایی ورودی منزل شده و به چیدمان کفش‌ها نظم می‌دهد. در این مقاله قصد داریم به انواع جاکفشی ، کاربرد جاکفشی و راهنمای خرید آن بپردازیم.

کاربرد جاکفشی و انواع آن

کاربرد جاکفشی فقط این نمی‌باشد که چند جفت کفش در آن بگذاریم و زمان نیاز برداریم. بلکه باید جاکفشی فضای مناسب برای نگهداری وسایل جانبی مراقبت از کفش مثل برس، واکس، فرچه و…هم داشته باشد. همچنین باید این قابلیت را داشته باشد که از کفش‌ها در مقابل گرد و غبار، تغییرات دما و نور آفتاب محافظت کند.

انواع جاکفشی

کلاسیک

هنگامی که صحبت از جاکفشی می‌شود اکثر افراد، مدل‌های متناسب با دکوراسیون منزلشان را متصور می‌شوند. از ویژگی این نوع ‌از جاکفشی‌ها یک یا دو کشو و دو درب می‌باشند که کفش‌ها درون آن‌ها قرار داده شده و درب بسته می‌شود.

آینه دار

افرادی که دوست دارند قبل از بیرون رفتن از منزل به استایل و تیپ خودشان نگاه کنند، به این سبک از مدل‌ها علاقه‌مند خواهند شد. زیرا بعد از پوشیدن لباس و کفش، این امکان وجود دارد که خود را در آینه نگاه کرده و اگر مشکلی در تیپ باشد آن را رفع کند.

نیمکت دار

نیمکتی که در این سبک از مدل‌ها وجود دارد موجب راحتی در نشستن شما به هنگام پا کردن کفش می‌شود.این کار باعث می‌شود خطی رو کفش شما ایجاد نشود، همچنین هنگامی که مهمان داشته باشید، وجود نیمکت حس خوبی را در مهمان ایجاد خواهد کرد.

جاکفشی های شیک و زیبا برای قسمت ورودی منازل شما |‌وبلاگ آدرس

ساده و بدون درب

معمولا این مدل جاکفشی‌ ها از جنس فلزی می‌باشند و چون کفش‌ها در فضای باز روی هم قرار می‌گیرند، از کفش‌ها به خوبی محاظت نخواهد شد. بنابراین بهتر است این نوع جاکفشی را در گزینه‌های انتخابی خود قرار ندهید.

جا لباسی دار

معمولا ما لباس‌هایی داریم که بیش‌تر از بقیه لباس‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، این مدل از جاکفشی‌ها طوری طراحی شده‌اند که، لباس‌های دم دستی در آن‌ها قرار داده شده و تعویض کردن لباس سریع و آسان انجام خواهد شود.

راهنمای خرید جاکفشی

تعیین کردن محل قرار گیری

در ابتدا اولین  کاری که باید انجام شود این می‌باشد که، جا کفشی در کدام قسمت قرار بگیرد که به زیبایی چیدمان منزل هم کمک کند. ممکن است در راهرو، ورودی و یا بیرون از منزل قرار داده شود.

تعیین مدل جاکفشی

با توجه به توضیحاتی که داده شد، می‌توانید با در نظر گرفتن نیاز، علاقه و فضای منزل، مدل مناسب را انتخاب نمایید. البته به این نکته توجه نمایید که مدل‌های بزرگ برای منازل بزرگ و مدل‌های کوچک برای متراژ کوچک‌تر مناسب می‌باشند.

سایز

هنگامی که محل قرار دادن جاکفشی مشخص شد، البته این کار را می‌توانید با توجه به فضایی که در اختیار دارید، به صورت حدودی تخمین بزنید. این نکته را در نظر داشته باشید که حداقل از هر سمت، بیست سانتی متر فضای اضافه قرار دهید.

جنس

این گزینه را می‌توانید با در نظر گرفتن مدل و سبک چیدمان منزل انتخاب نمایید. به طور مثال: اگر بیشتر وسایل منزل از جنس ام دی اف می‌باشند بهتر است جاکفشی را هم از این جنس انتخاب نمایید.

رنگ

این مورد را هم با توجه به دکوراسیون منزل باید انتخاب نمایید.

نکات بهداشتی

بعد از در آوردن کفش، سریع آن را در جاکفشی قرار ندهید، اجازه دهید فضای داخل کفش کمی هوا بخورد.

در ابتدا کفش‌ها را تمیز نمایید، سپس آن‌ها در جاکفشی قرار دهید.

هر چند وقت یک‌بار فضای داخلی و بیرونی جاکفشی را ضدعفونی نمایید.

برای خرید انواع جا کفشی به سایت آنیل مارکت مراجعه فرمایید.

به این مقاله چه امتیازی می‌دهید...؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید